Mat på våra fat ... !

halloj.
Igår var vi hos svärföräldrarna på kvällen.
Svärmor hade lagat en mycket smaskig gulasch !


Här är fredagens middag. Arvid valdes panerad rödspätta med ris och remouladsås. . smaskigt även detta!


Gårdagens frukost blev chilikorv, gratinerad potatis och lite sillsalat på sida :)


Ännu en artikel har skrivits om Arvid och hans framfart i minimello !


Idag kommer Arvids vän Isak hit för att baka pepparkakor med oss. Mysigt :)
Just nu är Arvid o CH på innebandyträning. (Arvid som spelar, CH tittar)
Själv håller jag på att städa huset.

Jag är så glad över att min ögonlocksinfektion äntligen börjar bli bra. För ca 5 veckor sedan fick jag ögoninfektion (trodde jag) fick massa salvor... ingen hjälpte. I Måndags var jag till en ögonexpert som snabbt konstaterade att det var ögonlocksinfektion.... ny salva och nu efter ca 5 dagars behandling så ser jag normal ut igen !!! lycka :)

Nu är det dags att fortsätta med städ
ningen 😊







Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits