Nej, det är min !

Egoistiska ungar har aldrig legat bra till i mina ögon...
Idag på fikadejten med Julia så var Arvid ruskigt egoistisk.
Julia fick inte smaka hans kakor, inte låna hans saker .. Allt var hans!
Hans beteende var under all kritik.
Usch så man skäms när ens barn gör på det viset :(





Postat av: Mli

Håller med dig! Det kryper i kroppen på mig när Stella är så.

Postat av: SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :)

Så är (var) Oliwer oxå. Det har blivit bättre sen Towa kom. Nu när vi köper saker så säger vi att det är Oliwer OCH Towas, även om Towa kanske är för liten för att leka med det. (Självklart får Oliwer saker som är bara hans oxå). Men om man förklarar att om inte hans kompisar får låna hans saker så kanske inte han får låna deras saker när vi är hos dem.



Svårt det där.

Hmmm vilken luddig kommentar jag fick till ;)

2012-05-22 @ 11:39:32
URL: http://soffiz.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits