Frida tipsar om bra böcker !

Hej på er !
Vilket trevligt väder vi har idag :)
Alltid när det börjar bli sommar så blir jag sugen på att läsa massor av böcker, blir ni också det?

Här nedan ser ni några av mina favoritböcker..
Utöver dessa böcker (och författare) så gillar jag Liza Marklund, Martina Haag, Jonas Moström, Fredrik Lindström(vissa böcker), och många fler.

Jag har alltid gillat att läsa "hemska böcker".. Självbiografier om folk som haft det jobbigt på ett eller annat sätt, vet ej varför jag gillar att läsa om det, men förmodligen för att man då uppskattar hur bra man själv har det.

Jag gillar inte sci-fiböcker(inte heller sånna filmer)
Jag gillar romantiska böcker, ej dravel dock.
Jag gillar även deckare som är skrivna av svenska författare, där händelserna utspelar sig i Sverige.
Om ni bor i Sundsvall så tycker jag verkligen att ni ska läsa Jonas Moström! Deckare som utspelar sig i Sundsvall, mycket bra.

Vad gillat ni för böcker ?






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits