Midsommar och massa skoj!

Hej.
Nu har jag gett upp på att bloggappen skall börja fungera igen.
Tråkigt att blogg.se väljer att lansera en app, men som sedan dag 1 endast har krånglat.
men men, jag får väl skylla mig själv som inte vill byta bort blogg.se
 
Idag är det söndag, men det känns som Måndag.
Rätt skönt :)
idag när vi vaknade var lille Arvid tokhostig.. stackars liten :(
 
 
I helgen har vi firat midsommar !
Här kommer ett bildregn från veckan som passerat.
 
Onsdagkväll, Middag med svärföräldrarna i Barkarby, här är min smaskiga mat!
 
Arvid valde pommes och gyros.
 
 
Midsommarn firade hemma hos svärföräldrarna, och dit kom även Hasse och Mona!
Här fixade alla grabbar med grillen. Precis som det skall vara :)
 
Min toksnygga grillmästare :)
 
Arvid och Mona bygger med lego...
 
Till det grillade serverades chilipotatis, mums !
 
 
Underbart gott !
Chilipotatis, grillat, Caprese och en bulgursallad.
 
Till Capresen så använder svärmor givetvis endast Galbanis Mozzarella!
 
Här är en mycket god BBQ-sås...!
 
 
Arvid spelade kubb, men vägrade lära sig reglerna... våld var roligare!
 
Vi hittade en leksak från när CH var liten.
Jag som inte såg Star Wars när jag var lite tyckte att detta var en märklig leksak.
En kvinna i burka.... märkligt, men modernt !
 
 
En trött Arvid vilade en stund framför TVn...
 
 
 
 
Jag och Arvid tog roliga bilder på oss själva :)
 
 
Vi åkte till SkälbyGård och tittade på majstång och folk...
 
 
 
 
MidsommarFrida! Prickig klänning och festlig frisyr.
håret lockas först, för att sedan lätttupperas, sprayas och och sen i med 30 hårnålar! :)
 
 
 
Tack alla för en mycket trevlig midsommar!!
:)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits