God och äcklig dricka...

Tjo..
Då har jag nu möjlighet att ge en recension av två drycker som jag testat.

1. Starbucks kaffedrink.
Jag älskar nyheter. Jag ger allt en chans.....
Denna kalla kaffedryck tyckte jag lät spännande... Jag köpte givetvis en av varje smak.(3 st)
En klassisk Latte en med choklad och kaffe och en med karamellsmak.
Alla var tyvärr jätteäckliga!
Känner mig blåst på pengarna.
Istället rekommenderar jag kaffe Latte. Från Emmi ! Otroligt goda och lagom söta. Oc dessutom fylld av riktigt kaffe!

2. Motörheads öl.
Vad häftigt! En hårdrocksöl!!
Och god dessutom.
Passar tydligen bäst till nygrillade hamburgare.. Måste testas någon dag framöver.
Vågar du låta bli att köpa? Nej..






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits