Söndag, semesterns sista dag !

Hej.
Nu är jag framme vid semesterns sista dag.
3 veckor har passerat fort och väldigt roligt har vi haft.
 
CH kommer hem om några timmar, Arvid är nere i Skåne i ca 1 vecka tillsammans med farmor och farfar. vilket lyx, både för oss och honom :)
 
Igår på morgonen fick jag för mig att se en film, sen en till och en till och en till...
Klockan 05.45 slutade jag se film, crazy !
 
Följande filmer har jag sett sen igår....
Kyss mig
Love wedding marriage
Klassefesten
Tusen bröder, återkomsten.
Happy End
Zingo
När mörkret faller
LOL
Fyra år till
fyra veckor i Juni
 
 
Just nu ser jag "De ofrivilliga".
Absolut sämsta filmer av dessa var Zingo.
Bäst på många vis var "När mörkret faller".
 
Snart ska jag iväg och ligga 20 minuter i solariet, skönt för kroppen med värme.
 
 
Hej !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits