Lidköping !

Halloj !
Nu är det dags att blogga igen, jag behövde bara vila fingrarna lite sen förra jätteinlägget.
 
Efter att vi kom hem från vår Tjeckien/Tysklandstripp så landade vi hemma några dagar.
I måndags började CH att jobba igen, och i Tisdags så tog jag och Arvid och körde bilen ner till Lidköping :)
Min älskade Anki lät oss göra en repris på fjolåretsresa ner till dem :)
 
Vi packade väskor och övrigt..
 
Det som kanske är mest viktigt när man åker till Lidköping är Foppatofflor ;)
För i Lidköping har ju alla det... hö hö hö....
 
Efter några timmar i bil så befann vi oss i Lidköping :)
Där hade de fixat en privatparkering för mig !!! Så himla gulliga !!!!
 
 
Sen var det kalas med tårta och kakor :)
Ett superfint hjärta fick jag av min bästa Anki med familj !
 
Så otroligt fint !!    TACK IGEN!!
 
Se såå fint de hade gjort !!! KÄRLEK !!
 
 
Barnen insåg snabbt att de hade gemensamma intressen ;)
 
Teknik är skoj !
 
 
Vi lekte och hade superskoj :)
 
 
 
Vi åkte till Läcköslott och kulturade lite !
 
 
japp, kultur !
 
Kanonkul hade vi !!!
 
Våra fina barn !! :)
 
 
Arvid fick friheten att springa upp på berget med Moa och Hugo :)
 
 
Återigen STORT tack för att vi återigen fått spendera några dagar hemma hos er.
TACK TACK TACK ! :)
 
Ps. Vi kommer nästa år också.. Ds..
 
 
 
 
 
 





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits