Vinst vinst vinst !!! Weee !!!!

God kväll!
Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått en AVI !!!
Jag älskar Avier !! :)

Denna överraskning var mycket trevligt.
Produkter från Cliniderm, underbart!!!
Jag vann 5 produkter, det enda jag behöver göra är att skriva ett kort utlåtande på deras facebooksida..!

Helt underbart att vinna dessa produkter, precis vad jag behövde!!!!
(De jag vann i en annan tävling har precis tagit slut ;)   )



Jippie !!!


Förra veckan vinst från Arla, denna vecka detta, hmm, man kanske skulle börja tävla igen?
Jag tävlade ca 30min/dag under en period, massa vinster dök upp.
Nu har jag inte tävlat på ca 5-6 veckor, men skickade in dessa iaf.
(Har haft fullt upp med ostdikter, facebook
Jag tävlade i en annan tävling också, om 2 biljetter till Restauranggalan, men icke!
Dessa biljetter vanns av min syster!!!! Och jag får inte följa!??!?

Nu ska jag hänga tvätt, sen sova sött.

Puss& Kram!




Postat av: Modern..

Grattis till mina vinstflickor..

Och en sak till..mamman fick inte

heller följa med.. :)

2011-10-28 @ 10:30:09
Postat av: FavvvoKjell

Grattis Lilla-My :)

Du är otrolig när det gäller tävlingar....!!!!

Tycker att det är TASKIGT av din syster att inte du får följa med, det är väl så att det var du som tipsade henne om att tävla!?!?!

( vad tar du för en trubadur kväll på Enjoy? Du har ju verkligen talang... Det var några andra som skulle uppträda men dom verkar banga ur....! )

Kramar och trevlig helg FavvvoKjell

2011-10-28 @ 12:04:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits