PepparkaksArvid, morfarpaket och Tack !

Hej kära ni!
Jag har som ni ser fått ett nytt utseende på min blogg, och jag är  supernöjd !!
Stort tack till
Emelie för hjälpen!!!!

Jag har tänkt att bli lite seriösare här igen, lite mer uppdateringar än endast mmsinlägg.
Jag har fått hjälpa att lägga upp en ny kategori här på bloggen, mer om det imorgon.

Jag älskar fortfarande mitt jobb, älskar att sälja, och älskar ost !
Arvid går på dagis, och det gillar han 99% av dagarna, ibland gnäller han lite vid lämning, men oftast har han jätteskoj.


Igår fick Arvid en avi på posten, paket från morfar o Agneta!!!

Direkt när middagen var uppäten, så tog vi en promenad till ICA.
Ett stort grönt paket, spännande!!

I paketet fanns en supersöt pepparkaksdräkt, en Julbok, en julskiva, en liten julälg,
en påse skumtomtar och en BingoLottokalender! Gissa om Arvid blevlycklig :)

Här får ni se en bild på världens sötaste pepparkaka :)








Postat av: Emelie-mamma till Elliott och Leila

Så fin han är i dressen lille pepparkaksgubben :)



Ja,varsågod- det var så lite så! Alltid kul när man kan hjälpa till!



Hoppas allt är fint.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits