Heter det blogg, när man bloggar 2-3 gånger/Månad??

Hej på er alla! (ca 40 som varje dag läser min blogg, trots att jag uppdaterar 2-3 ggrr/månad) !
Jag är sååå glad att ni fortsätter att knappa in www.phridan.blogg.se :)

Vad har hänt sen sist? Vad har jag vunnit sen sist?? Har Arvid varit sjuk sen sist?
Nu ska vi sakta men säkert gå igenom vad som hänt :)

Den 30:e April va vi på Gröna Lund med svärmor o svärfar!
Vi hade jättetur och blev bjudna på inträde och åkband av svärfars jobb!! (TACK!!!!)
Sen hade vi ännu mer tur och blev bjudna på mat där inne av svärföräldrarna, TACK TACK!!!
Jag vann en jättestor Dumlekola.... weeehooo !!!
Här kommer bilder från den dagen!

JÄTTESTOR DUMLEKOLA som jag vann!!!


Jag och svärmor tappade hakan inne på spegelkammaren!



Sen hittade vi en jättebra spegel !! ;)



Hmm.. är denna bild lustig?



Arvid spikade lite!



Swingfly sjöng för oss !




Arvid åkte massa karuseller! tex. denna med fajfaj.. :)




På kvällen gick vi och kollade på en brasa här i Jakobsberg. mysigt!



Taggad !!!




Nu bilder från sista veckan...

Min vinst som jag vann, används i alla rum. t.ex. köket!


Sjukt najs att kunna göra sig en smörgås när man tittar på BigBrother!!


Johan åkte buss !




Jag och Arvid åt på McDonalds en dag..!




Jag köpte nya kläder, bla. skjortan på bilden!



Vi har lekt mycket ... t.ex. denna lek....



Vi fikade bulle på ett utefik!



Vi provad att ha tre nappar i munnen!



Sötaste Arvid på bänken utanfö där vi bor !!



Tripp, trapp och trull gick på Jakans Centrum!



Idag fick jag en AVI från posten!
Jag hade vunnit en vinst från BabyBjörn!!!
En kanonfin bärsele! :)  Dock är Arvid såklart för tung, så denna är till salu.
(hör av er vid intresse, annars åker den ut på blocket)



Och som om inte det vore nog, så vann jag även en DVDfilm till Arvid !!



Idag efter jobbet så åkte pappa Carl-Henrik tillsammans med Peter på en liten semester!
De skall spela golf i Västerås, även bo där i två nätter.
Är jätteglad för deras skull!! :)


Nu åter till livet!
Hoppas att ni mår kanonbra, för det jag vi.
KRAM!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits