Sova sova sova säng säng säng !!

Hej på er !
Vilken underbar säng vi har skaffat oss !!! Helt sjukt så skönt den är :)

Den flyttade hem till oss i Fredags, och vi älskar den redan :)
Så här ser den ut!


Kommer från Europamöbler!

2 st fina vita orkideér flyttade hem till oss idag.
Plantagen hade superpris, 49kr st !! Naajs :)




Och dessa följde med mig hem igår.
Stod länge och höll i ett par svarta Converse..
MEN.. jag tänke "3 par tyg skor i olika färger, eller ett par Converse..."
tillslut köpte jag budgetvarianten, och tänker köpa flera färger om kvaliteén är ok.



Arvid ligger nu och tupplurar.. själv ligger jag och slösurfar i sängen.
CH slösurfar/sover i soffan :)

Hej på er!




Postat av: Siwan

Sängen ser jättefin ut men hade inte du vunnit en?

2011-03-27 @ 15:47:05
Postat av: Frida

Siwan:

jo, jag vann en.. en som var ifrån Tempur.

Dessvärre så funkade inte den sängen ihop med våra kroppar.

Vi sålde den, och köpte denna istället :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits