klagomål gav tydligen resultat !!

God kväll :)
Jag har fått vissa klagomål här på bloggen sista veckorna...
Och jag har tagit åt mig, och skärpt till mig :)
Nu jäklar ska här bloggas ;)


Idag blir det massa bilder från sista två veckorna, flest från de två besök vi gjort på Junibacken.
Tjo och hej.....

En dag efter dagis så bakade jag och Arvid mitt favoritbröd.
Filmjölksbröd ! Mums! :)



Så fort han får chansen, så stjäl han mina glasögon :)
Hmm. tänk om det är för att han kanske ser dåligt.. hmm...



På Junibacken!
Arvid spanade lite på Alfons och hans okände vän :)



Arvid provkörde ångvälten (eller vad är det?? hmm)



Han satt och softade lite hemma hos Trazan :)



BusEmma och BusArvid :)



Cafékillen Arvid =)




Hela familjen är samlad !



Emma och MammaMu :)




Utforskar Allemansland :)



Ni ska inte tro att det är lätt att fota Arvid på Junibacken..
så här ser de flesta bilder ut :)




PippiEmma !




PippiArvid :)




Vi har det himla bra, jobbar, går på dagis, äter, sover, njuter av livet :)
Ikväll sover Arvid hemma hos farmor o farfar.
Vi har varit där och ätit middag, sen fick vi åka hem själv och bara ta det lugnt..
Ska bli mkt skönt att få sovmorgon imorgon.

Nu ska jag titta lite på Big Brother !!

Kram  hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits