Trots, junibacken och lite annat.

Hej halloj!
Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder !
Idag har vi haft en trotsdag (från Arvids sida) Slängde mat på golvet(!) sa NEJ till nästan allt.
Mamman och pappans tålamod har prövats... vi vann givetvis :)

Vi har även varit på Junibacken och hälsat på Pippi!


I veckan bakade jag och Arvid bullar efter jobbet/Dagis.
Mumsigt !



Jag var tvungen att förnya mitt körkort, pga att jag haft mitt i 10 år!
Jag HATAR att ta bilder på mig själv. gick till en sån där automat. hoppas att de godkänns.




Arvid sålde bullar på Junibacken.



Arvid åkte båt!



IsKungen!



Arvid åkte lite motorcykel!




Efter Junibacken så blev jag sugen på godis.
CH kände till en fin godisaffär..
TITTA SÅ FINT!!



Mmmmm..




Titta sååå mysigt !!!








Nu hade jag inte fler bilder.
Tack för idag, slut för idag :)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits