Ut med semlan, in med ett nytt inlägg :)

Har tydligen haft semlan för länge här på bloggen.
Semlan irriterar, och frestar...
Såå. nu slipper ni semlan :)

Har nytt jobb sen 2 veckor, utesäljare, istället för innesäljare, spännande!

Arvid mår finfint, och han älskar sitt dagis!
Han älskar att vara hemma med oss också, han är en nöjd kille :)
Äter okej, sover mkt bra (19.30-06-tiden)
Pratar hela dagarna, inte allt man förstår dock ;)

Han älskar att måla, rita, dega och spela piano :)
Mammans lilla estet .. hihi




Bjuder här på en bild från vårat vardagsrum!
Ny lampa, julklapp från CHs föräldrar!
Och en nyinköpt tavla !! Vi älskar den!!! 150*130cm. Stor och tjusig :)




Idag gav jag CH ett blåmärke mitt i pannan, hahaha...
Jag låg och vilade på sängen..
CH kommer in och kittlar mig, jag får panik...
Vänder mig om och tar i med hela kroppen...
CH får då min armbåge rakt på pannan, världens kraft !!!!!
*Smack, smock, kapoff*
Ett stort fint blåmärke !
1-0 till mig !


Nu ska jag soooova.

kram o hej!




Postat av: Claes

Tavla snygg - smak bra ni har.

Kopa till mig jag oxae ska.

Yoda

2011-01-30 @ 08:40:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits