Massa bus och en inställd båttur!

Hej halloj !

Om allt vore som det skulle ha varit , så hade vi idag åkt båt i 12 timmar.
Men icke...
Arvids hosta sa nej :(
Trist. men men,,, det går fler tåg...och även mer båtar !!


I fredags blev det inte så mkt gjort...mat å tidig kväll.

Igår fick vi besök här hemma, så himla trevligt !
Peter, Sandra; Elliot o Neo :)
Peter o Carl-Henrik spelade handboll tillsammans i Sundsvall...
För några (?) år sen flyttade Peter till till Kungsängen, och nu har han o CH börjat umgås lite igen.
Kanonskoj att träffas båda familjerna :)

Först var det bus o fika.
Sen tickade klockan iväg så alla blev hungriga.
Vuxna käkade mat från Korfu kolgrill, barnen fick Bilpasta m. falukorv :)
Sen mer bus o massa skoj.
Alla tre barnen fick ögon som gick i kors... :)

Arvid somnade på ca 1 minut när dem åkt.. sååå slut !!

Idag har jag haft lite egentid.
(Eg. skulle vi åka båt idag, med Zilla o Totte!!! Men Arvid hade massa hosta :(   )

Åkte iväg till Sollentuna centrum och fixade naglarna.
Eftersom jag aldrig gjort det förr, så tyckte jag att de var superspännande.
Jag är jättenöjd m. resultatet, men dem blev lite för långa, måste fixas..


När jag kom hem från Centrumet så sov Arvid, så jag o CH drack en kopp kaffe o slöad lite.
Sen vid 16 åkte hela familjen hem till CHs mamma o pappa för att käka söndagsmiddag.
Mumsiga korvar, goda potatissallader och tjeckisk senap (som alla måstade prova)

Bla bla bla.. nu blev det så därmycket och tråkig text..
Som om någon orkat läsa..
Tyvärr dåligt m. bilder idag.
2 st..
I väntan på bussen, som endast vi skulle titta på..




Naglarna...Innan o efter!



Hur länge spänner det i naglarna?
just nu känns det som om att jag har blånagel på varenda finger!!!


Blir tidig kväll ikväll.. Gärna innan 21.30.


Haj haj!




Postat av: Modern..

Men det låter konstigt..att det känns i naglarna..jag har ju gjort mina någon gång..men det har inte känts nått..men dom kanske gör på olika vis..men annars..den som vill vara fin får lida pin.. :)

2010-09-13 @ 23:45:17
Postat av: Claes

Hej Frida

Man måste våga prova annan senap än Sundsvallssenap.

/Claes

2010-09-14 @ 11:17:47
Postat av: Frida

Halloj på er !



Modern:

Nu känns det bättre i naglarna, men jag trvis nog inte i dem iaf.. får se hur länge jag står ut!



Claes:

Prova bör man, men "Sundsvallssenapen" (Jonnys, är den från S-vall?) är ändå godast!!!

Postat av: svärmor här

Jonnys är från Eslöv och det ligger låååångt från Sundsvall.

2010-09-15 @ 19:11:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits