Mammas lilla fisgris :)

God kväll.

Är trött så det räcker och blir över... så bara lite fina bilder :)

I Tisdags efter jobbet när jag hämtat Arvid, så inser jag att min nyckel är hemma innanför dörren..och vi befann oss utanför. suck ! 2 timmars resväg + 8 timmars jobb, då vill man ta sig in.. blää.

Men men, vi blev inte bittra... ty i min väska hittade vi en chokladbit som vi delade på !

Efter chokladbiten blev det att utforska lekparken lite mer...

Arvid klättrade i bergen...



Han tog en skogspromenad...



Fågelskådade...




Hittade massa fina stenar :)


Älskar denna bilden!!!



Byggde kottdjur!




Länge länge satt han man detta...



Och visst blev det väl rätt söta små katter, kossor, hundar.....





Kram o sov gott !




Postat av: Mormor..

Åh vilka mysbilder..nu är det dax att hälsa på i Sundsvall..när ni flyttade så sa ni..minst en gång i månaden kommer vi hem..mm..mm..

2010-09-08 @ 23:38:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits