Jag är sååå otroligt lycklig !!!

Hej på er !

idag fick jag ett MYCKET trevligt samtal från en representant ifrån SOVA (sängvaruhuset)
Han berättade den glada nyheten att jag vunnit deras stora tävling !!!!
(Jag kom då inte direkt på vad det var jag tävlat om)

När han berättade vad jag vunnit så rös jag, skakade och blev sååå otroligt lycklig !
Vad vann jag då?????





TACK SNÄLLA ! :)




Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Men GRATTIS!!!! Vad roligt!!!

Postat av: mamma till tea

men Frida lägg ägg. vad roligt .. vet du vad, vi har nyss köpt en sån dära tempur jensens hahaha ja älskar den. fan va roligt. sover som en klocka vet inte ens riktigt hur ja somnar. haha grymt stort grattis läckert

2010-09-02 @ 21:01:55
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Modern..

SÅåÅåÅ HÄFTIGT..GRATTIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSS..



Kan jag komma och bo hos er ett tag..jag kan sova i nya sängen..mm..Tack det var snääääält..



Grattis igen.. :)

2010-09-02 @ 21:06:48
Postat av: Siwan

Grattis från oss i Barsta

2010-09-03 @ 13:50:23
Postat av: Jessica o Jörgen

Många grattis från oss!!! När får ni hem den??? Vi ska köpa ny säng och behöver referenser... ;)

2010-09-03 @ 20:32:08
Postat av: jennie

=) GRATTIS !!!

vet du Min mamma vann en sån i en annan tävlig GRYYYMT SKÖN !!! och tokhög ;)



ja e inne o småläser så här mellanåt o sett att du lagt in flera bilder i samma inlägg från mobilen... hur gör man ?? jag få då inte till det, men ibland önskar man ju att man kunde :)



ha de gott !

2010-09-09 @ 21:34:31
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits