Igår en säng, idag ett SLkort värde 690kr ! Helt sjukt !!!

GOD kväll :)

Denna vecka har faktiskt varit helt underbar !!!!!

Har de senaste tiden haft flyt i tävlingar !!

För några veckor sedan vann jag presentkort på Olearys på 250kr
I förra veckan vann jag något från MAM, Vad vet man inte, kanske något som är värt 5kr, överraskning!
I går vann jag ju en liten säng för sådär 53.680kr !! ;)
Och idag när jag och Arvid kom hem så låg där ett kuvert på golvet.
Adresserat till Carl-Henrik, men då jag är postansvarig här hemma, så åkte det upp av bara farten ;)

Där möttes jag av detta:


Mycket trevligt  sa vi :)

Efter dagis gick jag och Arvid på centrum och köpte liiite fredagsgodis :)
pyjamasmys i soffan, med godis och film !




På vägen hem från jobbet så köpte Carl-Henrik middagen på
Cajsa Warg

Kycklingfileér fylda med salami, vitlöksost och persilja!


Tre smarriga sallader ! Både nyttigt, gott och lyxig!


Fr. v. Risotto Tomat/Basilika, Lemongrassquinoa,  Tabouleh          

Så här gott blev det.... mmmm




Till efterrätt åt vi Petit fours ! köpta på chokladfrabriken!


Tanken är säkert att man skall äta en sån här..... Vi delade på fem :)
Sjuuukt goda !!




Nu åter till verkligheten... som är så otroligt underbart!

hoppas ni andra har en lika bra Fredagkväll som vi har.

KRAM KRAM




Postat av: Zandra

Var hittar du alla tävlingar??? vilket jävla flyt ni har, grattis igen!

Postat av: Modern..

HurraHurraHurra..ni är bäst..kan tänka mig att dom..som är avis dom tänker och säger..ni vinner alltid..Och så säger dom..jag tävlar aldrig jag vinner aldrig..men tävlar man inte så har man ingen chans..ni är bäst..HURRA HURRA.......

2010-09-04 @ 10:56:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits