Helt omöjligt att välja !!!

God kväll!
Vilket pucko jag är som fortf. är vaken...klocka ringer ju 05.00..suck!

Kände att jag bara måste blogga!!!
jag har tagit sååå många fina bilder på Arvid idag :)
Valen jag gjorde i förmiddags var mycket lättare än dessa...
Slutade med att jag väljer att blogga typ 95% av dagens bilder på lillfisen .

På förmiddagen utnyttjade vi vår rösträtt!


Regnjackan passade bra tyckte jag!

Tre val, alla på olika nivåer. inte alls samma "svar" på alla!




Alla partier fanns att välja på. Piraterna också. (fick ej min röst iår'!)




Så hoppar vi tillbaka i tiden.. till gårdagen!

Igår var vi på spårvagnsmuseum med Peter, Sandra, Elliot o Neo!
Mycket trevligt  :)   (Arvid var dock inte på topphumör hela tiden... ;) 


Flipprade med pappa!




Åkte på en häst!



Åkte tåg hem!


Det spöregnade.. gissa om det had varit bra att ha paraply med sig....


På kvällen fick vi besök av CHs morbror och hans fru Marika!!
Mycket trevligt. :) Arvid lurade åt sig extra lördagsgodis av Marika :)
Blev lite vin och lite TVspel (Buzz)


Och så flyger vi frammåt i tiden igen då !
Nu är vi på dagens bilder igen...

Arvid busade utanför vallokalen!



Åkte kana!




Fick en glass!!



Kramades med stolpar...



Kan man bli sötare än så här?



Ja tydligen kunde man det !!!




Jag blir så underbart glad av denna bild!! Våran lilla tokbert!



Denna bild togs senare på kvällen när vi var ute o lekte :)




Arvid är oftast glad... men ibland blir han arg.. och sur !

Titta här får ni se !!! hihi.


(Trött, arg o hungrig..)



Nej. nu är det verkligen dags för mig att sova!

Natti natt !




Postat av: Modern..

Åh vad mycket fina bilder..men nu måste det vara dax att komma till Sundsvall..bra då bestämmer vi det.. :)

2010-09-20 @ 00:12:02
Postat av: Frida

Modern:

Nej. det är din tur att hälsa på!

Arvid fyllerår den 2:a Oktober (en lördag) Varmt välkommen :)

(sovplats finns)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits