Uppdatera trots förkylning...

God kväll!
Tänkte inte skriva så mkt, blir lite bilder och filmer istället.
Är sjuk, *buuhuu*
Småfeber som pendlar framochtillbaka.
Ont i öronen, halsen o bihålorna!!
Men men.... ska inte klaga.. bara berätta.

Detta är en vanlig syn hemma hos oss när Arvid kommer hem från dagis...
Han behöver vila sig någon kvart för att orka leka någon timme sen.


Idag lekte vi med garaget.. alla skulle åka.. Bob, Menta o de vanliga bilarna.



Sista veckorna har Arvid börjat klättra.. från att aldrig förr gjort det.
Busunge!!



konstnär är han också...



Arvid är lite seg att komma igång med snacket.. men vi förstår allt!







Nu ska jag soooova, så jag blir frisk tills imorgon.
Sov gott så höres vi :)




Postat av: mli

Äh, han är väl inte seg ;P Man kan inte vara seg när man utvecklas i sin egna takt :)

Postat av: Modern..

Åh vilka fina bilder..åh vad jag längtar efter er alla..stackars dig som känner dig krasslig..men förhoppningsvis så är du hel frisk i morrn..Arvid ser så stor ut på bilderna..tänk vad länge det är sedan vi träffades..dumt..kramisar till er..

2010-10-14 @ 23:54:12
Postat av: Lotten

Men jag blir alldeles tårögd. Va duktig han är! Det går så fort. Det var inte längesedan som du traskade in i lunchrummet med Arvid i bilstolen på armen. Vilken fin kille ni har. Såååå otroligt söt o duktig.. Förstår att du är stolt!

Kramar till er

2010-10-16 @ 21:52:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits