Bloggfritt, myggfritt och retur till bildoteket.

God kväll !

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, tid, ork och lust har saknats.

I veckan har jag jobbat, CH med.
Arvid blev superförkyld i Onsdags, så han fick vara hemma med pappsen då.
Torsdag och Fredag var farmor supersnäll och vabbade, tack tack igen!
Idag har Arvid varit med farmor o farfar och lekt hemma på deras gård.
Jag o CH har fått massa vettigt gjort.

Jag lyckades bla göra av med lite pengar :)
2 nya linnen, 2 svart väst, och en sjal. Naaajs!

Kylan börjar komma, är någon grad på morgonen, och ca 10 på dagarna.
Jag älskar vädret som är nu, perfekt.
Fryser man , så är det bara att ta på en kofta eller en sjal.


Imorgon skall jag på mässa!
Sandra skall med, skitkul :)
Carl-Henrik och Arvid får stanna hemma, lugnast så.

Arvid är lite tjurig på att somna ikväll, har nog kommit upp 10 gånger än så länge.....
Men vi skall nog inte klaga, oftast somnar han på ca 10 minuter.
Nu är vi uppe i 30, men det är inte ofta....


Bilder då ? Tyvärr inte en enda ny bild sen sist !!!
men täntke bjuda på en tillbakablick!

Bilderna talar för sig själva.. Jag blir så himla glad av att se dem... :)

































Alltså seriöst! Här kunde bebben inte ens hålla upp sitt huvud !!
Älskade lilla prinsen!! :)



Nu ska vi soooooova.

Natti natt !




Postat av: Modern..

VA SKA NI SOVA..20.29 Det är ganska tidigt..jag kom hem från jobbet nästan nyss..det är ganska sent..oj vilka fina bilder..ja tänk vad lille prinsen blivit stor..kram till er.. Mormor.. ;)

2010-10-10 @ 00:25:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits