Tog en dyr omväg idag..

Halloj.
Idag efter jobbet så tog jag tåget in till T-centralen.
En varmare jacka var ett måste.

Jag har tittat på Lindex, H&M, Kappahl, VeroModa, GinaTrico, Joy, Exprit.
Ja.. typ alla alla alla dambutiker. Inte hittat någon jag gillat.
(förutom en HH för 4500kr... men nej..)

Idag hade jag ställt in siktet på "Dea Axelsson", En damaffär där jag köpte min förra höstjacka.
Jag måste verkligen säga att Dea som ligger inne på drottninggatan är helt underbar!!
Skulle uppskatta att dem hade ca 50 olika jackor.
Sen upptäckte jag idag att dem även hade en övervåning, wiihoo!

Idag blev det alltså,
En Jacka, 2 tröjor, ett par brallor och en halsduk.. Opps ! :)

inte den bästa bilden.. men ändå en bild.
Ska be CH fota mig i jackan imorgon!

Gillar verkligen denna!!! :)

Nu ropar CH att det är natt!

Sov gott alla.




Postat av: Modern.....

Den ser jättefin ut..och jag får ju se den till helgen eftersom vi äntligen ska träffas.. :)

2010-11-17 @ 23:39:42
Postat av: dagmar

Den är verkligen snygg och du i den.

D

2010-11-18 @ 07:21:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits