Torsdag, ärtsoppa pannkaka !

God kväll !

Blir ett snabbinlägg... skall sova strax.

Jobbat idag, Lidingö, Sundsbyberg och Sigtuna!
Blev bjuden på lunch :)   Chefen Kjell ... Tack !! (inte för att jag tror att han läser, men iaf!)

Efter jobbet träffade jag familjen på Jakankakans centrum...!
Arvid fick en ny sommartröja. En turos pike, snyggt !

lite bilder....

Roligt hus som jag åkt förbi några gånger...


givetvis så är det inte huset som är roligt... utan växten/trädet...


Hmmmm.....Vi köpte Turkisk yoghurt på "turkbutiken"...
FULLMJÖLK???


Någon ??


Behöver jag skriva något ang. denna skylt???? Sååå underbar !!
Alla dessa skyltar gör att shoppingen blir ett nöje !


"Smaka engång kommer hela tiden"
!!??!?!?!??????  WTF !!!




Postat av: Zandra

Fan vad du hittar många roliga skyltar :-D

Hoppas du har det bra där nere!

Postat av: Farfar Claes

Fulöl har jag hört talas om men fulmjölk?

2010-05-07 @ 14:16:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits