Många bilder, många lekparker och lite till !

God kväll :)
Ännu en toppendag har vi haft !!

Vaknade 06.00 av att sonen vaknade, men då tog CH honom första timmen, lyx att sova en extra timme.

Vid 10.30 gick vi hemifrån.. in mot Jakankakans centrum...
På vägen dit lekte vi i för dagen lekpark nr. 1

Tuff som man är så var jag ju tvungen att visa Arvid hur man leker...


Ser kanske inte så jäkla svårt ut, men seriöst så tog det mig ca 3 minuter att ta mig upp!!!


Sen gick vi vidare mot en fika på centrum...

Arvid ville fotograferas med pappas och sin egen bulle..



Efter fikat somnade Arvid i sin mysiga vagn...



Precis när Arvid vaknade hade vi tagit oss hem till CHs farmor.
Arvid tyckte som vanligt att det var roligt att leka där!

Efter en vilopaus så tog vi med henne till ICA för korvlunch!
Hittade även en lekpark utanför, och en till strax innan ica!


Den stora prinsen lekte också idag ! :)



Efter Ica så gick vi mot hemmet...
Kom hem vid 16-tiden.. så det blev ca 5 timmars utomhus idag..såå skönt!

Jag och Arvid kände ändå att vi inte var mätta på utomhusvistelse...
Så vi satte oss i bilen, åkte till Toys ´r us och köpte lite hink o spade...
Sen vidare till Kungsängen och lekte utomhus med Moster o Kusinen!!

Kusin Emma, Moster Elin och Arvid åkte båt!



Arvid gungade !



Arvid och Emma grävde i sanden!



Arvid grävde själv också...



Emma vägrade först se snäll ut ! :p



Men sen så :)



Emma gungade i bebisgungan..



Arvid cyklade ! :)



Emma cyklade också, helt själv! Sjukt dukig tjej :)




Moster Elin och Arvid :)



Mamman åkte kana... givetvis försökte Arvid då att smita..... !




När vi kom hem så hade pappan gjort en kanongod middag!!!
RAGGMUNK m inbakat fläsk ! MUMS !


Arvid satte personligt rekord i mängd mat under en måltid !
Han åt nästan lika mycket som mig o CH !! Sötproppen :)



När vi käkat färdigt så åkte jag iväg och solade, Pappan o fisen påbörjade nattningen..
När jag kom hem så var han fortf. vaken... han strular ordentligt vid läggning nu förtiden.
Vill inte sova.. vill bara snurra omkring och böka på... men men..


Kram å hej !




Postat av: Mormor..

Åh vad massa mysiga bilder..mina sötknoppar..pussilipuss..

2010-05-18 @ 00:45:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits