Bilder i massor....

Hej hej ... !
Har suttit och rensat bilderna som vi tagit i helgen...
Kom fram till att det var ca 50 som jag eg. ville blogga... men det blir ju för mkt...

Tänkte idag bjuda på lite bilder på mig o CH från bröllopet i helgen..
Äsch inser nu att jag kommer att blogga alla bilder... håll i er...


i´m sooo happy...!




Puss mitt hjärta!




Skål!




Passa dej !






Så där... Nu var det bara 44 kvar då... :)

Arvid och jag skulle gifta oss, men på vägen fram ångrade han sig !!!


Arvid o farfar i kyrkan,,,




Svärfar, Svärmor, Carl-Henrik o Nils-Arvid



Jag, Svärmor, Carl-Henrik o Arvid!



omelett.....



Arvid kollade så att mina tänder satt där dem skulle...





Arvid är en cool kille i solbrillor....




Svärmor, lika vacker som dagen!



Stora killen våran... men ändå liten !!




Provade hotelltelefonen...




MYCKET roligt var det att göra frivolter från soffan till sängen....
Givetvis försökte vi hindra detta...
..men omöjligt då han gjorde de så fort vi vände oss om.




Mycket spring i dessa små ben....


Älskar verkligen denna bild....


Arvid luktade på blommorna..




Arvid och de roligt klippta björkarna...



Bara himla fin...



På vägen hem från Varberg... Pyjamaskungen !


(Givetvis så sitter han fast när vi åker, detta var på parkeringen)


Denna bild får avsluta dagens inlägg....


Kan det bli vackrare än så här?




Kram o hej!




Postat av: favvosyrran

åhh va fina kort!! korten på dig o ch är superfina... du ser ju riktigt snygg ut ;)

2010-05-24 @ 22:45:08
Postat av: favvosyrran

o bilden på ch o carlarvid ;) är heeelt underbar!!

2010-05-24 @ 23:03:20
Postat av: Modern..

Åh..så otroligt fina kort..ni är superfina..du är väldigt lika din mamma snygg..men du Frida ni var ju på bröllop..vart är brudparet..??..inga kort..

2010-05-26 @ 07:29:02
Postat av: Linnéa

Underbart mysig bild på ch & arvid :) ... och du vet väl att man inte får konkurera ut bruden på ett bröllop! ;) många fina bilder!

2010-05-26 @ 13:54:11
Postat av: Wysteriia

haha underbar bild där du o arvid skulle gifta er..humor det;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits