Semesterrapport...!

God kväll !
Usch så myggbiten jag är !!!  Vet inte varför. men myggan älskar mig :)

Vi har det superbra här nere i Skåne.. varmt, skönt och trevligt sällskap !

Idag har vi varit inne på stan (Ystad)
Badat.
Ätit mycket god middag (lax m romsås!)

I huset har vi mkt bra sällskap.
Svärmor, svärfar, Hasse och Mona! :) Arvid är överlycklig. alltid massa folk att umgås med :)
Bilder har jag, men det får bli imorgon...




Trevlig sommar .. kram o hej




Postat av: Anonym

Nej, hade inte räknat med det heller. Det vore ju inte riktigt din stil att visa någon annans åsikt än din egen...

2010-07-10 @ 23:43:44
Postat av: Frida

Hmm.

Min stil är att vara trevlig och hövlig mot alla mina medmänniskor...

Givetvis har alla rätt till en åsikt, men dock inte via min blogg och dessutom som anonym !!

Skriv gärna ut vem du är, så får du gärna skriva kommentarer...



Ordet är fritt.. oftast !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits