Maria Aro hade rätt :)

Halloj o go kväll i värmen :D  

Underbart väder vi har !!!
Idag drog jag in till city vid 10-tiden... åkte in till Fridhemsplan för att kolla om det fanns tid för klippning o slingor.. givetvis fanns det de :)

Blev lite blondare än vanligt..*gillar*

Lite bilder då..

Innan...


Ser ni den fruktansvärt coola killen bakom.. i keps.. hihi...

Så här så jag ut ett tag...




Och som om det inte räckte med vrmen som var i salongen....




Blev kanonnöjd!  Här på bilderna har jag såklart förstört min frisörfrisyr pga värmen..
Snodd är det enda som hjälper.. pallar inte löst hår i nacken..

Har för övrigt CHs myströja på mig också.. blir ev bättre bild imorgon.


Efter klippningen gick jag lite i Västermalmsgallerian...
köpte strumpor till Arvid på Polarn.. Steps !
Vet någon någon annan affär som säljer steps till barn (typ strl 23-24?)

Sen hemöver..
Träffade CH o Arvid i Jakans centrum.. Å tillsammans åkte vi till CHs farmor för att fika :)
Arvid gillar sin gammelfarmor massor :)

Sen tog vi en tur till Sollentuna köpcentrum. verkligen klass på det stället.
Passar oss perfekt ;)

Blev även middag i den foodcourten. jummy jummy !!

Hemma vid 19.30.. Arvid somnade snällt vid 20.30..

nu skall vi snart också göra detsamma..

Imorgon ska vi träffa min pappa å Agneta på stan!

kram o hej!




Postat av: Angelica

Blev nog väldans tjusigt det dära:) får lägga ut en bild med nersläppt hår med:)

Jo visst är han supergullig:)) ha det sägs att han är ganska tidig med det faktiskt:) men det har han ju vare med allt hittils tänder och krypningen :) hur går det för er då:) verkar som

Att nu trivs iaf:) läste att du skulle komma

Upp och hälsa på:) när blir det då?

Postat av: evelina och nelly

håret blev superfint!

2010-07-17 @ 18:14:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits