många bilder, lite text.

God kväll !
Sista semesterdagen är nu här!! Idag, Söndag.. imorgon måndag är det jobb igen!
Tråkigt att inte få vara med mina prinsar såklart.. men jag längtar till jobbet faktiskt!
Älskar mitt jobb, min ostfabrik :)


Nog om det... bilder är det ni vill ha va?

Lite norrlandsbilder som jag ej bloggat ännu.
Arvid fick en Arvidnapp, trots att det var "fel" sort, så gillade han den ! :)



Hemma hos pappa så hade han köpt tårta sista dagen !
För att fira min födeseldag :) Snäll pappa :)
Fyller 28år den 30 Juli ! Hurra hurra för mig !




Fick ett trevligt kuvert av pappa jag, tackar ! :)


Arvid fick denna bok ! så jäkla bra!! Perfekt för oss.... ;)


Boken är i svart sammet !

Fina barn behöver lära sig tiiidigt!




På vägen hem från Norrland så skrek Arvid plötsligt: STANNA MAMMA !!!
Sen sa han "Kolla på skylten, här vill jag bo!!"


(Slut på norrlandsbilder nu...)


Igår gjorde vi en kojja här hemma !!
Arvid tyckte att det var mycket spännande, framför allt ficklampan :)




Fika gör vi såklart på Waynes ! Mums... :)



Arvid börjar på dagis 11 Augusti !!! Massor som måste shoppas innan dess..
Lite av det som shoppats....


Två randiga lektröjor...


Tre lektröjor...



Två star wars lekt-shirts..




Stövlar..




Lekskor !



Skaljacka från p.o.p!




Fleecejacka från p.o.p !



Ny vagn behövdes såklart också !!



Skulle testa vattenpölar tyckte vi...
Själv förstod han inte varför vi ställde honom i en vattenpöl :)



Tack för idag !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits