Lista...


Senaste:

Låt du hörde: CH spelade säkert någe på youtube igår kväll.. vet ej vad.


Film du såg: Sex in the city2


Mat du åt: Makaroner, korv + stekt hamburgare!

Kram:  Den jag våldsgav CH nyss

Puss:
Samma som ovan..

Känslan:
Lycka

Resa:
Hmm, Bröllop i Varberg. 

Glädje: Varje dag med mina prinsar är glädje!


Person du träffade:Utöver CH o Arvid? Då blir det Svärföräldrarna...


Personen du pratade i telefon med:Syster, försökte få med henne att bada igår..


Personen du fick sms av:
Ingen som skickar Sms.. några mms...

Gången du åt 7-eleven korv:
Förra veckan med VonkaTonka..

Gången du var utomhus:
Imorse.. var ut på balkongen..

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Igår. Jag, CH o Arvid åt makaroner o co.

Saken du köpte:
Fika igår? Annars skor i förrgår..


Allmänt:

Ska bli skoj:
Att ta med sonen på nya äventyr idag.

Ska inte bli skoj: Det ev kommer att regna??

Pålägg som gäller: Ost (så klart!?)

Önskar att jag var bättre på: Att motionera !?.

Dagens dryck:
2 koppar kaffe, ½ flaska Limedryck

Vad har du gjort idag:
Vaknat, ätit frukost  :)

Hur tidigt stiger du upp: typ 05.00.. ibland 06.00....(Ofrivilligt)


På helgerna:
Samma som ovan....


Vad ska du göra ikväll:
Äta räkor och dricka vin ?


Hur många timmar sover du per natt:
5-8 timmar.

Vem är snyggast i världen:
Arvid !!! (Och Carl-Henrik så klart!!!)

Vad är det för veckodag:
Tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Allt.. semestern?

Favoritplagg i garderoben just nu:
Svart/vitatröjorna

Längd:
173 cm.


Vikt:
Äsch...


Byter gärna garderob med:
Hmm. någon med samma storlek?

Byxa eller kjol: Byxor !

Senast utlästa bok:
"Borta Bäst"

Mitt rum kan beskrivas som:
Gemensamt

Mig själv med tre ord :
Snäll, Satt och trevlig

Jag tränar:
På att vara trevlig på morgonen







Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits