Kulturhuset, stanhäng och nyckelöverlämning...

Men halloj.
Någon som tycker att de e varmt?
Här är de äckligt varmt nu... men jag klagar inte..jag bara konstaterar...

Idag har vi träffat min pappa o  hans Agneta =)
Träffades inne på stan o tog en fika, o busade på kulturhuset :)

Sen blev det en promenad runt i stan...


1/10 dels Agneta, Pappa, Carl-Henrik o Arvid :)

Efter stan åkte vi en sväng till IKEA... köpte en sovrumslampa + lite jox.
Jävlar så irriterande att påsen valde att pajja längst ner i trappuppgången.
Får kanske skylla mig själv som toppfyllt påsen?



Arvid vill äta själv... men ja.... ibland blir det så här..
Han äter vanlig mat själv utan "problem"
Yoghurt är f*n omöjligt..



Dagisfråga:
Snart skall vi skola in lillkillen ...
Att tänka på ?
Tips?
en sak till.. serverar dem soppa till så här små barn? (måste skicka med Arvid sugrör då...)

kram o go natt :)




Postat av: Anonym

Åh så gulligt!! Brukar pappa CH raka sig med hyvel? Det ser ut som att Arvid härmar ngn som använder raklödder... :)



kram på er

2010-07-18 @ 16:39:59
Postat av: Farfar Claes

Är morfar Roger och Carl-Henrik lika långa?

Ser ut så på bilden från Hötorget.

/ Claes

2010-08-06 @ 00:03:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits