Ge och ta...

God dag :)
Ligger i soffan.. rätt skönt faktiskt !

Det känns som om att den här semestern kommer att bli skön och vilsam...

Idag vid 07.30 så åkte CH iväg för att spela golf.. blev borta ca 5 timmar..
När han var borta så var jag och Arvid iväg och badade, lekte och sen en tupplur ute.

Sen när CH kom hem så var det min tur att få egentid :)
Jag har varit iväg och köpt sommartofflor, och sen bara legat här.. sååå underbart!
CH och Arvid är hemma hos CHs mamma o pappa och svalkar sig i poolen...

Det är superviktigt att man gör så här tycker jag... ger varandra tid.
Tid att bara göra det man själv vill... helt ensam.
:)

Är sugen på bio.. men den film jag vill se har inte premiär förrens den 30:e Juli (för övrigt min födelsedag!)
Bröderna Karlsson heter den... verkar mkt  bra!! eller iaf rolig.. :)

Nu ska jag ta mig upp från soffan, och sen vidare mot svärföräldrarna för att äta lite Oxfilé ! MUMS!

Kram på er.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits