En mamma och Arvid mysdag...

God dag!

Idag har vi haft en mkt bra dag !!

Vid 09.30 åkte jag och Arvid iväg med bilen.. mål = Obestämt!
Hamnade i Kista...och precis när vi kom fram, då somnade Arvid... tyyypiskt !!

Sååå skönt att sova i bilen!!


SkrotJohan var såklart med....

Sov vidare i vagnen då mamma lyfte över mig...



När jag vaknade så var vi på ett tåg!! Spännande!!


Svårt att sitta still.. men mamma sa att jag måste..

Vi stannade på T-centralen och gick till Kulturhuset!!!


Massa skoj på kulturhuset.. den här var superkul!!

Vi kollade på fiskar också...



Efter kulturhuset gick vi på ett fik. Sergels bageri hette det!


Arvid åt bulle och drack festis. Mamman drack kaffe och åt sockerkringla!


Sen åkte vi hemmåt igen, en supermysig dag!!
Pappan hade städat hemma, så trevligt att komma hem :)
Sen har vi röjt här hemma.. städat i skåp och lådor... mkt trevligt även det.

Nu är Arvid och Carl-Henrik iväg på tippen och slänger skräp...
Själv fick jag order om att "göra ingenting"... svårt.. men skönt.

När pojkarna kommer hem så skall den lilla killen sova...
Mamman och pappan skall äta räkor och dricka vin! Semester.. Mmm..


Imorgon skall pappan och fisen ha en mysdag. mamman skall städa sin garderob och läsa bok.


Kram å hej!




Postat av: Rebecca

naw ser ut som en riktigt härlig dag :D

Postat av: Mormor..

Åh vilka mysbilder..mormor längtar efter er..pusspuss..

2010-07-06 @ 22:25:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits