Bilder, en film och massa mys!

God morgon!
Semester... ja, det är precis vad jag har nu!!
Tre veckor , najs :)


Börjar dagens inlägg med en film...
Arvid tyckte att det var jättekul när pappa kastade en plastgubbe jättehögt ;)


Arvid fick prova att flyga häromdagen...


Igår var jag iväg och köpte lite nytt...
Blev ett par vita jeans, 4 tröjor och ett par röda skor!

Tre tröjor blev randiga, och en hel vit..

Nytt... :)



När Arvid vaknar så kommer han in till oss, då vill han ligga och mysa minst 30 minuter..


Igår var det svärmors födelsedag!!!
Givetvis så firade vi detta med paket, mat och tårta!

Middagen åt vi på Viksjö golfklubb, supergott och mysigt :)



Arvid passade på att lära sig grunderna i golf...




Golf...



Arvid och hans mat...


Min mat!


Sommartårta blev det när vi kom tillbaka hem!



Svärfar, svärmor och CH!



När vi kom hem från dem så gick vi ut på en promenad..
Det var väldigt varmt, vi köpte varsin rolig läsk...

Café Colan smakade...hmm.. inte jättegott :D



Nu ska jag och Arvid buuuusa... Pappa CH är och spelar golf !






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits