Måååånga bilder ! :)

Hej hallå!

Idag fyller Arvid 15 månader ! HURRA HURRA FÖR ARVID IDAG ! :)
Carl-Henrik jobbar dagen lång, och Arvid har nu sovit 1 timme... förhoppningsvis så hinner jag blogga färdigt, innan han vaknar !

Tänkte börja med bilderna som min syster nu har skickat till mig från hennes kamera,
Alltså bilder från den 25 December !

Emma och Arvid !



Arvid fick trummor !!!



Emma fick också paket !



Jag och Arvid :)



Snyggaste Arvid !!



Emma lyckades göra en rolig min :)



2 snygga systrar ;)



Frida trummar, Emma lyssnar.. hihi..



När vi skulle åka så fick Arvid en kram av Emma ! :)



Emma och Winstons blogg är också uppdaterad. kolla
HÄR!


Nu kommer bilder från gårdagen, då jag o Arvid var hos Evelina o Nelly!

Arvid och Nelly under bordet!



Arvid och Nelly i lådan!



Arvid trodde att det var hans låda........



Lådan trasig !?!?



Rolig låda, fast den är trasig!



Barnen kolla så att Evelina har städat i skåpet..



Nelly åkte Bobbycar!



Arvid åkte också bobbycar!



NYÅR.
Vi var och handlade mat på CoopForum i Birsta..
Arvid gick själv och valde vad han ville ha...


På vägen hem i bilen så testade vi våra nya trumpeter!!!

Jag och CH kollade på raketer ute på balkongen!



Raketerna vi såg ! Mycket fint :)




Allt för nu :)





Postat av: Angelica

Och jag fyller 19 :D Wiii grattis till lille Arvid:)

Postat av: sparriz

superfina bilder!:)

2010-01-02 @ 12:29:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits