Bra start på dagen.. men sen då?

Hej hallå!

Dagen har börjat väldigt bra...
Vi har busat och Arvid har varit på superduperbra humör...
Ritat.. lekt tittut och kollat på Tubbies....

(om någon undrar varför Arvid är så skitig...
så beror det på att han åt lunch innan bilderna togs...!)


Ingen där...



Åhh.. vem kan det vara??



Jo Arvid så klart !!



Världens roligaste gardiner och världens roligaste mamma och Arvid ! hihi.



Roliga gardiner.. svårt att säga NEJ när han är så himla söt...=)



Så här hittade jag honom.. "PAPA" sa han... :)



Och så ritade vi...



Pekar och säger Ta.... Har han ritat Teletubbies??



Färdigt !!



måste ju självklart kolla om den blev god...



Snyggingen våran :)



Att flytta stolar är jätteskoj tycker han...




Allt var alltså superduperbra här hemma....
Fram tills för ca 30 minuter sedan!!

Då kräktes han en gång (!?) bara lite.. tänkte att han hostade så mkt att det kom kräks.
Torkade upp det och medans tiden stod han i sängen...
Sen när jag torkat upp, då hulkar han...
Så vips.. upp på axeln min.. och då storkräktes han :(
Lillfisen....

Blev jätteledsen och helt slut... lade honom i sängen, och han somnade..
Helt slut...!

Hoppas verkligen verkligen att det INTE är magsjuka...!!!!!!
Men tyvärr så såg det inte bättre ut....

Så här sitter jag nu.. nerkräkt... kul...
Törs inte duscha, är rädd att han vaknar o kräks precis då ju...

Fan fan fan... stackars världens bästa lillfis!!!

Vi skulle till Helené m fami å äta vid 16... blir inställt nu såklart.. fan :(


Kram å hej.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits