Sista dagen på Milko !!!

God morgon !

Nu sitter jag här... på Milko.. Sista dagen !!!!
Jag har väl jäklats lite väl mycket med mina kollegor genom åren..
Jag har busat så ofta man kunnat...
Idag när jag kom till jobbet så ... ja.. så hade min plats förvandlats till en
blomsteraffär ;)

Visst är det fint ;)

Sigrid erkände rätt snart att det var hon.. busigt..!!

När jag lyckats ta mig in till blommorna så insåg jag att hon desutom tejpat fast många av dem..
hehe... sånt här uppskattas... roligt !! :)

Nu står blommorna åter på sina ordinarie platser..
Jag har dessutom torkat fint här på min plats.

Resten av dagen:
*Städa i lådor
*Städa i dator
*Städa i mailen
*Jäklas med kollegor (såklart...!)


Tjoho!




Postat av: Maria Aro

Hej. Visst e det skoj att busa med kollegorna? Hade alltid upptåg på gång på den tiden när Hasse Karlsson var kvar :-) Brukade tejpa för hans "startknapp" på datorn, plasta in tangentbordet mm Alltid lika skoj när han kom till jobbet.. Det var tider det, som dock ej kommer tillbaka. Hoppas du får en bra sista dag, min kommer snart. Kram

2010-02-18 @ 10:57:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits