Ett "måsteinlägg"...

Är för trött...
Vill inte blogg... men  CH säger " blogga"....

Idag efter jobbet så mötte jag upp mina prinsar på Birsta..
Köpte present till min fina farmor, och så åt vi middag på IKEA.
(Arvid bestämde ;)    )

Arvid hittade ett litet glas som han skålade glatt med...
"Kååå".. säger han !!




vi provade lite fler sängar också..



Farmor fick en finfin Vit orkideé  med vit kruka. (blev mkt glad!) 
Min farmor är så himla snälll o go !! :) 
Frågade henne idag hur många barn/barnbarn/barnbarnsbarn hon hade.
Svaret: 6st barn. 14-15 barnbarn, 6-7 barnbarnsbarn !!!
Fatta vad många att hålla reda på..
Hon kan alla Arvids namn .. undrar om hon kan allas alla namn ?
Hmm...
Farmor hade köpt en jättesemla.. CH blev mkt. glad.. ;)

jÄtTeSemLa !



Arvid CH o fikat... Semlan  var sjukt stor o sjukt god !!!!





Nu har vi en liten dryckespaus här hemma..
Jag fick ett litet glas vin, CH fick en Fin mörk öl...




Nu ork jag inte blogg mer.. måste kanske packa.. eller sova.

Yooo/ F




Postat av: Farfar Claes

Tar åt mig äran över att ha lärt Arvid att skåla. Bra att kunna framöver. Apropå skåla måste jag få berätta att jag druckit samma öl som på bilden på originalkrogen och bryggeriet från 1600-talet i den vackra staden Bamberg, Tyskland. Kan verkligen rekommenderas.

2010-02-12 @ 09:14:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits