Den långa vägen hem, griniga kärringar och lite annat...

Hej på er.

Sonen sover nu, så jag tänkte passa på att bloggish..

Har har jobbat Mån-Torsdag...
Igår på väg hem från jobbet fick jag stå still lääänge...
Hamnde i jättekö på Norravägen.

En dragspelsbuss hade hamnat över båda filerna som ledde in i rondellen...



Och inte kunde vi svänga vänster heller, för där stod en annan buss helt galet.




Så vi fick vackert vänta tills det löst sig.. kul ;)

Fick sen åka via sjukhuset och över granloholmsleden och sen ut på timmervägen..
Underbart när en väg som ska ta 15-20 minuter, istället tar 45...

Pratade med en grinig kärring igår. men efter lite tjaffas så visade det sig självklart att hon
hade fel, och jag rätt.. Mohahaha.... skvallerkärringar är det VÄRSTA jag vet. haha


Nu bilder.

Bus hemma hos morfar !





Morfar och Arvid :)



Morfar lånade kameran och fotade mig och fisen...



Arvid var med mig och mormor på Esprit och provade kläder..



Det här var sikten jag hade på vägen till jobbet igår... såå härligt..





Eftersom jag är en såå snäll kollega så hade jag köpt chokladdelfiner till fikat!



Carl-Henrik                        Frida                                  Arvid




Arvid och Nelly busar!!



Klädshoppinbus !




Bus med morfar !





Nu ska vi göra oss iordning ..
Arvid ska idag vara några timmar hos morfar...
Vi ska börja packa i förrådet.. jiiihoo...




Postat av: Heidi

Sötnöten Arvide!! Vart har du köpt hängselbycorna? Letar efter sånna men har inte hittat! Kraaaam

Postat av: karla

hahah jag menar kärlek KÄÄÄR..han är kär i sin cross och bilen och mig.. theodore är han vel då inte kär i :P så menade jag. jag brukar skoja med han att han borde gifta sig med bilen och crossen :P. men självklart är vi båda nr ett;)

2010-02-06 @ 09:41:46
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits