Arvids första biodejt... !

Hej hallå.

Lördag idag.. trött och slut..

Natten var uppochner och jättejobbig för hela familjen..
Arvid vaknade vid 00.15 och bara skrek.
ville inte ha nappen, inte gröt, inte sova, inte vara i famnen, inte något.
Vi försökte trösta, han somnade i 5 mintuer, sen samma sak igen !
Han gnällde fram till kl 03.15.
Då hade jag o CH varit in till honom ca 30 ggr. och vi hade provat ta honom till oss, men det ville han INTE.
03.15 fick han titta på en film, oj så glad han blev.
Efter filmen så sov han 1 timmar...
Sen vid 04.15 ville han inte sova mer. Då fick jag kliva upp m. honom...
Somnade efter ca 1,5 timme...
sov till 09.45...

Konstig natt... stackars oss ! :D


Idag har vi iaf varit på bio !!
Det var jag, CH, Arvid , Evelina och Nelly som åkte på bio.


Vi såg 2st kortfilmer...




Filmerna var väl inget att hurra för.
Arvid verkade tycka det samma... han hade iaf svårt att sitta still.
Han gillade att springa omkring i salen innan filmen drog igång.
Han satt i våra knän, men gnällde lite eftersom han inte ville vara still..
Nelly satt snäll som en liten ängel i Evelinas knä :)

Buskillen...



Roligt med många olika höjder inne i salongen...



Måste kolla så att drickahållarna sitter som de ska...



Arvid provsatt olika stolar innan filmen började..Nelly spanade..



Nelly hade nya supersnygga jeans, jättepraktiska när man ska klätt
ra i trappor ;)
Vill man vara fin , får man lida pin !!! (Älskar då barn är välklädda!)



Nelly var imponderad över allt inne på salongen...



Mina fina pojkar innan bion..



Åhh... båda har ansikten, men ingen har ögon....





Nu är jag helt slut i huvudet... Blir nog tidig kväll...

Natti natt !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits