Denna bild togs för några dagar sedan, men...

img_3065 (MMS)

Denna bild togs för några dagar sedan, men jag hade av någon anledning glömt att blogga den, tokigt!!!!  Arvid fick hem en avi från posten!!! Paket! Hämtades ut och ni kan gissa om han blev lycklig över innehållet :)  Tack så hemskt mycket farbror Kjell!!!!!! :)





Postat av: favvosyrran

mina barn fick samma.. men emma vet att mamma älskar nötcreme så de fick jag sen var tomtarna så goda att jag råkade äta upp alla dem också :D :D

2010-12-09 @ 22:35:11
Postat av: favvosyrran

mina barn fick samma.. men emma vet att mamma älskar nötcreme så de fick jag sen var tomtarna så goda att jag råkade äta upp alla dem också :D :D

2010-12-09 @ 22:35:23
Postat av: Modern.. :)

He He :)

2010-12-10 @ 11:00:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits