Kändisträff, GrönaLund och täppt i näsan !

God kväll ! :)

Vilken toppendag vi haft !!!

Men jag ska väl börja med att kolla tillbaka, eftersom jag inte orkar blogga varje dag längre.

I veckan har vi jobbat/gått på dagis.
På Fredag så blev Arvid hämtad av Farmor på dagis!!
Mamman o Pappan skullle ut på stan och ha lite skoj :)

Först en öl på Hard Rock Café.
Sen en öl på Cash Bar
Sen ett glas vin och osttallrik på Winjas.
Sen Middag på Olearys.
(Pga. att jag vunnit ett presentkort där, men vi kommer INTE tillbaka)

Var hemma redan 22-tiden och var mycket nöjda med kvällen :)

På lördag kom Arvid hem vid 10-tiden, och då lekte vi, sen blev det tuppis för mig o Arvid.
Sååå najs att sova på dagen tycker jag (dock väldigt sällan jag gör det)
Sen när vi vaknade så gick vi ner på Jakobsbergs Centrum , ty där av det roligheter!!
Alvin (från Alvin o gänget) var där! (bilder kommer)
Arvid blev överlycklig :)

Sen Åkte vi en sväng till Gallerian i Sollentuna, mycket trevlig galleria.
Där inhandlades årets vinteroverall, och ett par vårstövlar till Arvid.

När vi kom hem till Jakobsberg så gick vi och hyra två filmer !!
Vi hyrde en urusel film (visade det sig), Arvid var mkt nöjd med sitt val (Alvin o gänget 2)

Bla bla bla.. sen var de kväll.


Idag vaknade Arvid gladare än glad :)
Förmodligen för att han förstod att det var någe skoj på gång !!
Idag har vi nämligen varit på Grönalund !!! Wooohooo..

Orkar inte skriva mer, och ni orkar väl inte läsa mer va?
Bilderna får tala...

Arvid o Alvin träffas på centrum :)




Arvid var så sjukt lycklig och blyg på samma gång !! =)




GRÖÖÖNA LUND !!!

Vi började med att besöka Pettson o Findus !!!


Massa skojjiga saker att trycka och titta på !



Söta tavlor hade dem hemma hos sig...



Pytteliten Arvid, eller ???



Arvid meckar !



Arvid o pappan fikade hemma hos Pettson o Findus!




Sen var det dags att gå mot teaterscenen !!!
Arvid satt snällt och väntade :)



SPännande var det !!!



Mamman tyckte också att det var spännande!



Helt plötsligt började det snöa!!!



Och tomten kom !!!!!



Efter teatern så var det dags att åka karusell !!!!


Den här var spännande tyckte Arvid! snurr snurr snurr !!!




Mamman o Arvid kör tåget !!!



Tur att Arvid är snygg iaf ! hehe..




Ja som sagt.... han är snygg och jag är mkt nöjd över det :)




Gissa vem som fick åka tåget med Arvid 87 gånger !!!






Vi gick lustigahuset också ! Arvid såg sjukt nöjd ut hela tiden :)




Mina älskade prinsar !!





Hela familjen var helt slut när vi kom hem!!

Underbara dagar har vi haft!


Kram !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits