Morgonbus hemma hos oss !

God morgon !

Idag fick vi sovmorgon till 06.00 ;)
Eftersom Arvid igår sov till 04.00, så kändes detta som sovmorgon...

CH är idag och spelar golf m. Peter, 06.50 åkte han hemifrån .. tok!!
Jag och Arvid busar här hemma... just nu äter han mellis...
Lite bilder...

Gårdagens vin ! : )

Smakade inge vidare om man frågar mig...
Blev bara ett glas, sen somnade jag i soffan !!

Fredagsmys !!


jordnötsringar, St Agur, kex godis, Ben&Jerrys ! Mums !!

Arvid kollar på TV.. nära är bäst!




En liten film !



Läser i böckerna.....



Spelar lite på instrumenten!



Mer musik ! Tror ni grannarna uppskattar det kl 08.00 ??



Blev även morgonbowling här hemma!



Igår läste jag CITY!
Och läste då en mkt fin artikel om Wijnjas !!!
Detta läste jag precis då jag gick förbi dem.. :)



Ikväll ska vi äta surströmming !!!!!!
Ska bli sååå trevligt och gott  :)
Det är hemma hos CHs föräldrar som vi skall mumsa i oss det .
Dit kommer även ca 8 personer till, mkt skoj!!

Nu är det dags att låta Arvid hoppa in i duschen!
När han äter yoghurt själv blir det lätt rätt så grisigt.. hihi..




Kram på er !




Postat av: Linnéa

skönaste stilen att kika på tv ;) ...där både ser man och hör man bäst förstår jag!!

& nappen ser ruggit go ut på alla bilder :)

Sköt om er!!!! många kramar från mig & Agnes

2010-08-24 @ 16:38:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits