För det är ingen vanligt dag....

... för det är Arvids namnsdag, hurra hurra hurra !!!!!


Lilla prinsen har idag namnsdag :)
Nils-Arvid Vladimir Börje Sjölander Gustavsson !

Lillprinsen firade genom att gå på dagis :)
Mamman o pappan gick på jobben.

Efter jobbet hämtade jag Arvid på dagis, och vi gick upp till byn och fikade med farmor på Waynes.
Vi träffade även farfar som stod och pratade politik i en stuga.

Måste säga att jag verkligen tycker om denna valaffisch !
Den som kommit på detta är genialisk enligt mig.


(Inte sagt att jag röstar på FP för att jag har denna i min blogg !)
(Vad jag röstar på vet jag ej 100% ännu...)

När Carl-Henrik kom hem från jobbet så hade han paket med sig till prinsen!
Arvid blev så himla glad, han slängde sig över paketen  :)


(satt o åt middag när paketpappan kom , därför sitter han i stolen)

Pappan hade köpt värsta braiga ritbrädan, sonen o mamman gillart !!!




Även Roooorrryyy o hans vän  hade pappa köpt !!


Sånna som säger saker när man trycker på dem :)


När vi träffade farmor o farfar på stan fick Arvid även namnsdagspresent av dem !!
Två jättefina ritblock, kritor, pennor, tablettaskar å två chokladbitar(som är sluuut!)

Tack snälla :)




Arvid somnade snällt som vanligt . vårat lillhjärta :)
Ska bara duscha, sen sooooova.



Kram !




Postat av: Mormor..

Världens finaste Arvids dag..Hurra Hurra Hurra..



När vi träffas blir det paket från mormor..



Pussikram



2010-08-31 @ 22:01:08
Postat av: mli

Ja hon är en riktig Vilda, precis som Arvid har jag hört ;D



Förut ramla hon rätt mkt, utan att bry sig dock. Men nu har hon grym koll på kroppen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits