Födelsedag, Prideparad och massa annat skoj!

God kväll folket !
Ska bara slänga in massa bilder tänkte jag.. kan skriva mer en annan dag.. kanske imorgon.


Födelsedagen:
CH hade blåst 100 ballonger på natten, underbart va !! :)


Gofika och paket ! :) Kääärlek!!

Mmmmm


mmmmm


Fick denna finfina klocka!




En Mycket fin ROSA kamera



Buzz !!



Fick även en Mycket snygg väska, visar den sen..

EFter paket och gofikat så åkte jag till jobbet..
Där möttes jag av fin sång :)   Blev även bjuden på lunch :)

Sen hemma igen...
Posten hade lämnat ett kurvert/paket till mig!

Tack mamma o Kjell ! :)


Vann 85:- ! Köpte nya lotter... Skall skrapas i em ! :) Hoppas på storvinst!!!


Sen gjorde CH en trerättersmiddag :)

förrätt:


Supergod middag!



Till efterrätt blev det Glass, Chokladsås o maräng ! :)
Mycket trevlig dag må jag säga :)


Igår, Lördag!

Hela familjen tog pendeln in till stan.. PRIDEPARADEN!


Arvid sitter ogärna still på tåget...



Tåg är spännande!



Mycket att kolla på..



Paradfolk!



Glad flicka!



Kändisar! :)   Iaf. sånna vi känner :) Jennie, Sara o Milo !!!



Säg Hej till publiken :)


En till fin flicka..!



Doktorerna hade en egen lastbil !



Tre fina ..ehh.. flickor .. :)



PIRATPARTIET var också med i tåget :)



Lastbilsschaufförerna hade sitt eget flak att stå på..



Den här mannen var extra fin tyckte jag!



På vägen hem så hittade vi BRIOs lekmonter!
Arvid gillade dock att förstöra för de andra.. så vi lekte fort..



Har ni sett en så här stilig kille förr?




Hade lite hjälp på jobbet i Torsdags förresten.... :)





Idag ska jag och Arvid åka in till stan! Skall träffa Jennie, Sara o Milo på kulturhuset !
Kuuuul !!! CH får vara hemma och sätta socklar... (tror att det heter så, lister iaf)


Kram o hej!




Postat av: Zandra

Grattis i efterskott!! Kul att se bilder på paraden (och J o S + M)! Vi var i Stockholm den dagen men hade kommit från Tallinn så vi åkte bara hem direkt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits