Dålig uppdatering, men nu jäklar!

God kväll!

Nu måste jag väl börjar med att be om ursäkt antar jag..
Jag har ligger efter liiiite i bloggningen, sorry!

Undrar vart jag skall börja då..
Sist jag bloggade från datorn var då jag hade fyllt år, och även firats av mina prinsar :)
Även Pride bloggades..
(sen dess har några mobilinlägg skickats endast)

I Söndags åkte jag och Arvid in till stan för att fika o busa på Kulturhuset med
Jennie, Sara o Milo!
Vi träffade vid 12 och sen tror jag vi åkte hem vid 15 tiden..
Här kommer massa bilder från Söndagen!

Arvid käkade en banan på vägen in till stan!


Banan är den enda frukt som Arvid gillar, dessvärre gillar hans mage inte banan..


Arvid gillade som alltid att laga mat på kulturhuset :)



Milo gillade också att laga mat :)



Arvid ropade till de andra barnen att maten är fäääärdig...



Tittade på fiskarna!



Spelade "Fia med knuff"



Kollade i en spännande kikare!!



Läste lite i Alfonsboken...



Titt ut! sa Arvid...



Milo också!



Två buskillar satt ner och vilade i ungefär 2 sekunder!



Supertrevligt hade vi på kulturhuset! Som vanligt så hinner man inte prata så mycket när
Arvid är med.. han ogillar starkt att sitta still... eller stå still...
Måste springa, måste upptäcka och pilla på ALLT ! :)

Superskoj att ni tog er tid att träffa oss när ni var i storstan! Tack :)



I går Måndag, så var det först jobb..
Sen när jag kom hem så hade Carl-Henrik stodstädat :) blir så glad   !!
(Är alltid städat när jag kommer hem, men i måndags så var verkligen allt perfekt!)
när jag varit hemma ca 1 timme så kom svärföräldrarna på besök!!
Carl-Henrik och Arvid hade även varit iväg och köpt en supersnygg tåååårta!!


Jag fick en kanonpresent ! :)  pengarna skall jag fixa naglarna för !!!


Tack snälla svärmor o svärfar :)


Arvid fick också presenter!!

Två jättefina pussel!


Två supertuffa jeans!!! Ena med Byggare Bob, och de andra med "Bilar" !!


Tröja med Byggare Bob !




Supercool bobskjorta!



Innanför skjortan fanns en tröja med BOB!! Wooohoo!!



Även två kanonfina baströjor!



Och även en Pyjamas med BOB!!!!




Han fick också en väska med krtek! (Den där mullvaden som var på övesta pusslet)
Krtek är en tjeckisk barnfavorit! Arvid gillar krtek, och tittar gärna på sin krtekfilm :)
han fick också en liten Krtekgubbe och en wallie...
Skulle fota detta, men hittar det inte? Kanske har dem tagit med sig det till Barsta?

Mina fina pojkar åkte på förmiddagen till Barsta (Nordingrå)
Dem kommer hem igen på Lör, eller Söndag!!
Sjukt länge utan mina prinsar :( 

Känns supertråkigt att dem skall vara borta såååå himla länge!!
Men visst, skönt med egentid.. men med måtta !!

Arvid börjar på förskola 11 Augusti, så CH passade på att ta med honom på äventyr innan .


Nu är det dags att soooova..


KRAM !




Postat av: Heidi

Arvid e ju för söt =)

Grattis i efterskott, hade inte glömt men internet uppkoppling i Finland va inte det bästa.

Vi får fira det när vi ses, vilket vi måste göra SNART! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits