Vanliga luren funkar nu...!

God kväll.

Nu funkar min vanliga lur.. eller eg. sen några timmar tillbaka...

Kom hem från jobbet idag vid 19.30 pga sent möte..
Möttes i dörren av en superglad liten Arvid...
CH var inte lika glad :(
igår fick CH åka in på närsjukhuset i Jakobsberg pga tryck i skallen och i bihålorna..
Fick specialnässpray och några tabletter....Imorse kände han sig bra...
men nu på em. hade det blivt mycket värre :(

Så när jag kom hem så åkte han till sin mamma och pappa för att få lite lugn o ro..
Dem och jag lyckades tjata på honom, så nu är han på väg på till KS med mamma o pappa sin..
Stackars min stora prins !!!
Väntar på rapport från svärmor o svärfar...!

Arvid har precis somnat efter 30 minuters cirkuskonster i sängen...
Jag borde sova, eftersom jag inte är van att kliva upp på nätterna (eftersom CH gör det i vanliga fall)
Men vill ju höra hur det går för min stora prins!!!

Sitter och läser lite bloggar så länge..

Kram o hej !




Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Hoppas att CH mår bättre nu! Kramar!

Postat av: evelina

stackars ch. hoppas han kryar på sig! massa kramar

2010-04-27 @ 11:39:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits