Städa städa städa....

hej hej !

NU

Satt mig ner nu i 2 minuter.. en paus.. såå skönt ! :)
CH o Arvid är och tittar på handboll med Peter o hans två knottar!

ENSAMTID

Har haft ca 2 timmar ensamtid nu. rätt skönt :)
Har hunnit städa på Arvids rum, städa badrummet, röjt i köket och renbäddat våran o Arvids säng.
(även städat i städskåpet)
Vet inte vad som står på städschemat nu... kanske dags för snabeldraken !!
Pojkarna skulle vara hemma kring 16... hmm. måste nog skynda..

JOBB

Imorgon är det återigen jobb!
Måndag + Tisdag = Kontor (ett kundbesök på Tisdag dock)
Onsdag + Torsdag= Lidköping !  (jobba i produktion på Ons, Sammresa med annan säljare på Torsdag)
Fredag= Kontor.

Gillar verkligen mitt nya jobb !!! omväxlande och massor av nya saker att lära mig.
Mitt förra jobb var inte dåligt.. men .. skönt med omväxling ! :)


LÄGENHETEN

Tänkte lägga ut lite bilder så ni där "hemma" ska få se hur vi bor nu..
Men har inte blivit av att vi tagit några bilder.. får kanske fixa det i em......
Vi har iaf stora planer för lyan...
Många tapeter som skall väljas och sättas upp..
Nästan alla golv skall bytas..
Och taken skall målas...
Köket ska också bytas ut.. men men.. inte idag ;)

SAKNAR

Mamma, Pappa, Evelina och Nelly !

Nu åter till städning...!!
Kram å hej /Frida !




Postat av: Modern..

Åh jag saknar er så mycket..så tråkigt när ni inte kommer in på hallen som ni kunde göra ibland..det känns att det är många veckor nu..sju stycken..oj vad tiden har rusat iväg i alla fall..men jag har ju i alla fall varit ner en gång på den här tiden och sett eran fina lägenhet..och kommer snart ner igen..kramis till er..

2010-04-18 @ 18:14:26
Postat av: evelina

du är för söt:) vi saknar er också!!

2010-04-18 @ 18:36:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits