Om inte....

Hmm.. satt och funderade på vad jag har haft för jobb..

NU
: Säljare på Delimo. Säljer ost både via telefon, men även ute i butik.

Jobb jag haft innan:

Milko: Innesäljare
Enjoy: Kort period som "allt i allo", köket, reception osv.
Telab: Telesäljare
Gallerix: Butikssäljare
IKEA: Restaurang och korvbiträde
Kirby: Telesäljare


Säljare.. Hmm. ja, det återkommer i mitt CV !
Trivs mycket bra som säljare.. passar mig perfekt :)

Ibland har jag funderat på vad jag annars skulle ha gjort??
Lärare? Frisör? Lagertjej?

Nej.... Säljare passar perfekt !



OM jag skulle vara tvungen att byta då?

Marknadsassistent, receptionist eller kanske säljledare!


Läste ett inlägg i en
fd. grannes blogg, hon var lite less för att hon inte ansåg att hon kunde gå klädd i mysbyxor i skolan... tyckte att det var tråkigt att alla andra sminkad sig och brydde sig för mycket.
Själv har jag knappt mysbyxor hemma, jeans, skjorta och en tröja ovanpå. Thats me´...
Alla är olika, och tur är väl det :)



Vad jobbar du med idag? Vad har du gjort innan ? är du nöjd med ditt jobb?





Postat av: Angelica

Ja det är väldigt tur att alla är olika.. Hur skulle annars allting gå runt? Men jag tycker även att det är idiotiskt att folk inte kan klä sig som dem vill i skolan. handlar ingenting om att alla är olika, bara det att jag vet att folket som klär sig uppklätt och sminkad varje dag i skolan vågar inte klä sig i mjukisar i skolan för att det anses som helt enkel fult och fattigt i deras ögon sen så skiter jag väl i om du klär dig så hemma för att det är så du trivs. Det har ingenting med det att göra... Är bara så otroligt less på att man inte kan få vara sig själv. Klär man sig i mjukisar och inte sminkar sig varje dag blir man uttittad och får inte alls några kompisar. Utan får sitta själv, ingen vill umgås med en för att man klär sig på det viset.. Men men.. Det är väl det livet går ut på!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits