Jo tack, nu mår han bra !

God kväll :)

Det blev inte som jag skrev imorse... att jag var hemma idag alltså..

CH vaknade och kände sig bättre..
Han kom hem vid 09.30 och då åkte jag till jobbet. Bra att få jobba, men tråkigt att inte få vara så mkt m. lilleman...

På jobbet gick det bra, ser möjligheter, ser utmaningar...känns bra!  skepp och hoj!
Efter jobbet mötte jag upp CH, Arvid och svärfar i Jakobsbergscentrum. Sen åkte vi tillsammans tll McD!

Arvid o CH har idag var på Öppna Förskolan! Arvid vart sååå lycklig över att få leka med småfolket :)

Lite bilder kanske?

Bild från imorse... Mammas finaste !!




Läser bok... bakochfram !!??!




Provade skor idag på Stadium!



Mysbebis!!!




Kram o hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits