God afton !

Hej hej !
Är sååå lycklig att läsarantalet håller i sig trots urusel uppdatering !! Tack :)

Varför bloggar jag så sällan?

-Tid !!!  Jobbar långa dagar + mkt restid.. vill vara m sonen o sambon på kvällarna.
På helgerna är jag sååå trött å slut även då ! :(
Men vi mår iaf bra, alla 3, och vi äääälskar att bo här nere i huvudstaden ! :D

Har några bilder.. Önskar jag hade fler ;)
(CH får i uppdrag att fixa fram 10 bra bilder under morgondagen !)

Arvid blir superglad när vi går förbi bankomater !!!
Försöker spela teletubbiesspel på dem :)

(mysbyxor i offentlig miljö... hmm... det var inte likt oss.. sorry!)



I helgen var vi på IKEA o shoppade massa möbler .. gissa om vi har skruvat !!
Men jag gillar att skruva IKEAmöbler.. faktiskt!!
Arvid fick denna möbel !! och de 8 lådorna..och även mattan !

(OBS! De orangea väggarna skall bort bort bort ! Skall bli vitt vitt vitt !)


Lilla sängen :)


(Madrassen under sängen är ett fallskydd på natten...)


Butter lillfis som snart ska soooova...




En ny fotölj fick han också !!




Nu orkar jag inte mer... Måste soooova !!

Kraaaam !





Postat av: Mormor..

Åh Sötknopp..så mycket fint..stora killen med stor säng.. :)

2010-04-13 @ 13:31:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits